9 Şubat 2013 Cumartesi

Geçenlerde tatil için geldiğim Erzurum'un bari tam tadını çıkarayım dedim ve attım kendimi doğrudan Erzurum Devlet Tiyatroları gişelerine. Tesadüf bu ya bir ay önce incelediğim ve araştırdığım bir oyunla ' Çıkmaz Sokak Çocuklarıyla ' karşılaştım. Tabi bu durum beni mutlu etti ama en çokta hiç şüpesiz harika dekoru, muhteşem oyunculukları ve müthiş salonu beni daha da büyüledi. Oyunun metnide, yorumlanması ve sahnelenmeside bir ayrı harika. Ayrıca herkesin aklında daha doğrusu izlenimi hiç şüpesiz 'Doğu'nun Sanatan Uzak' olduğu yönünde. Lakin adeta böyle düşünenleri utandırmak için sanki salon C.tesi saat 14:00 da bile ağzına kadar doluydu. Önyargıyı sanatlada tanıştıran insanlara sesleniyorum sanat en güzel şekliyle size rağmen Doğuda işliyor. Uzun sözün kısası eğer yolunuz düşerse lütfen 'Çıkamaz Sokak Çocuklarına' uğrayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)