15 Ekim 2013 Salı

Post başlığı biraz absürt yada komik olabilir fakat Ferhan Şensoy'un o muhteşem yer yer komik yer yer hüzünlü kitabını ancak böyle anlatabilirim diye düşünüyorum.
Bence muhteşem hatta ötesi bir şey.
Eğer sanatla ki bu sanat tiyatro ise tiyatro ile ilgileniyorsanız sizi farklı bambaşka diyarlara götürecek okumadığınız yaşadığınız bir kitap haline dönüşecek şahane bir eser.
Şu sıralar Türkiye Turnesine DERİN SAHNE ile çıkmayı planladığımız daha doğrusu gün saydığımız sırada bu kitabı bir solukta okuyup bitirmem beni şok üzerine şok yaşattı.
Şöyle ki Ferhan Usta da kitapta turne ve prova maceralarını anlatıyor. O anlattıkça ben gittiğim gideceğim turneleri gözümden geçiriyorum. Tebessüm ediyorum.
Ayrıca zaman zaman ki o sahneler baba evinde ki evin giriş katında ki teyze sahneleri kahkaha atarak okuyorum.
Ferhan Şensoy'a hayranlığım bir kat daha katlanarak bana deli gibi gaz vererek devam ediyor.
Kalın bir kitap sıkıcıdır demeyin okuyun okudukça süprizlerle başınız dönecek kalınlık ince gelecek neden bitti diyeceksiniz.
Teşekkürler Başkaldırışına Kurban Olduğum Kurşun Kalem.
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)