1 Temmuz 2012 Pazar

Dolaşmak için dışarı çıkmıştım. Güzel bir yaz akşamının hafif estiren rüzgarı ve ayaklarımın yardımıyla nedeni bilinmez İZMİR / EŞREFPAŞA'a çıkmışım. İzmirliler bilir EŞREFPAŞA da gezecek yer yoktur.
" - EEE! derdin ne ora da"
- Dedim madem çıktım TAAA! EŞREFPAŞA'a bari İZMİR'i kuş bakışı göreceğim şu uzun iki durak arasında ki köprüde durayım dedim.
Gördüğüm manzara maalesef ki İZMİR'in gecesiydi. Fakat güzelliği değildi. Pazarıydı. Ama bu pazar gün olmayan alışveriş yapılan "pazar". Diyeceksiniz ki bu saate pazar mı kalır? Zaten o kalan değil "kalmış" pazardan iki düzgün domates derdinde.
Biliyorum ki her şehirde böyle şeyler var ve amacım garip yada fakir edebiyatı yapmak değil sadece bazen "kalmadan" aldığımız şeyleri iki defa düşünüp burun kıvıralım...

2 yorum:

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)