20 Ağustos 2013 Salı

Şöyle genelde hanımların takıldığı bir sitede tarif ve temizlik için dolanırken, gülmeyin efendim sık sık facebook sayfasına üye olduğum için anasayfamda görüyorum, neyse bakın ne fark ettim ve beğendim...
Evet ev yapımı temizlik yani evde ki bir kaç malzemeyle hem hijyenik hemde mis kokulu bir temizlik ürünü yapabilirsiniz işte tarifi;

Ev temizliği ürünlerine harcadığınız paradan tasarruf edin ve kendi doğal solüsyonunuzu kendiniz hazırlayın!!
Nasıl mı?
Kapalı bir kabın içerisine koyduğunuz 1 litre sirkeye portakal, limon veya herhangi bir turunçgil kabuğunu ekleyin ve 2 hafta boyunca bekletin.
Ardından süzgeçten geçirin ve %50-50 olana kadar su ekleyin ve bir şişede muhafaza edin.
Yüzeylerde, parkede, armatürlerde, banyo ve mutfakta vs. kullanabilirsiniz.
Anti-bakteriyeldir, güzel kokar, ayrıca kir ile yağ üzerinde çok başarılı sonuçlar edersiniz.
En güzeli ise kesinlikle hiç bir şekilde zararlı kimyasallar içermemesidir.

Haydi temizlik time. Kolay gelsin efendim :)
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)