19 Ağustos 2013 Pazartesi

İnanın siz evde bu tür haberleri okurken, izlerken veya dinlerken nasıl duruyorsunuz bilmem ama ben bunları yazmadan duramıyorum. Pes diyorum ya!
Hiç derdimiz yok gibi saçma sapan şeylerle gündemi dolduran bir çok magazinciye, haberciyim diye geçinen salak saçma insanlara, sitelere, gazetelere TV kanallarına ve bunlardan sorumlu herkese pes diyorum.
Yahu tamam iyi düşünmeyi azalttığınız, sessini kıstığınız, herşeye he diyen bir toplum yeterince yarattınız yeter artık bu tür saçmalıklarla daha fazla oyalamayın bizleri.
Neymiş efendim Sibelcanın oğlu Engincan neden dar pantolon giymiş.
Af edersiniz sıçayım o pantolona.
Ulan adamın canı istemiş giymiş, beğenmiş giymiş, tarzı oymuş giymiş, o gün öyle giyinmek istemiş giymiş, hediye almış giyinmiş, birisi demiş giyinmiş yada sadece giyinmek için giyinmiş ama bize, size ne, okuttuğunuz o insanlara ne. Üstelik bunu neden manşet haber gibi okuyuculara sunuyorsunuz.

Tabi bu bir tarafı birde saçma sapan moda yaratma çabasında ki zekası geri insanlar var. Tatlışlar onlar birer canlı. Hatta kusura bakma ama senden daha değerli.
Ne bu ya!
Köpekten moda mı olur. Böyle modanın af edersiniz yine sıçayım içine. 
Bizim moda  yada dar pantolon değil derdimiz;
Düşünmeyi, görmeyi, duymayı, farkı yaratmayı, farklıyı bulmayı, çalışmayı, öğrenmeyi, öğretmeyi, paylaşmayı, sevmeyi ve dahası derdimiz...
"tek derdimiz bunlar"

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)