11 Ağustos 2012 Cumartesi


Okuduğum haber beni güldürdü ve kendime sordum neden diye? İşte haber;

Facebook’a üye olmayanlar psikopat mı?
Psikologlar, kötü niyetli insanların internet ortamında iz bırakmamak adına sosyal paylaşım sitelerinden uzak durma eğiliminde olduğunu ifade ediyor.

Haber böyle diyor bense gülüyorum. Çünkü çevremde o kadar çok facebook hatta maili bile olmayan dostum var ki acaba benim dostlarım bir psikopat mı diye sorduruyor kendime. Sonra dedim neden kendime sorayım hadi gidip dostlarıma sorayım biri sadece güldü ve "evet psikopatım bir gün herkesi keseceğim dedi" eee adam haklı sen ne dersen o da onu kabul eder.
Neyse gelelim meseleye adam sosyal olmak istemeyebilir yada fotoğraflarını veya durumlarını dakika dakika bazı kimselerle paylaşmak istemeye bilir bu psikopatlık mı oluyor?
Bu durumda geçmiş çağlarda ki herkes psikopattı?
Şimdi diyeceksiniz ki o zamanlar yoktu internet falan ama dergi, gazete gibi sosyalleştiren bir dizi mecmua vardı ve çoğu kimseler bunlardan uzaktı. Ama sağlıklıydı. Çünkü herkes herşeyini paylaşmak istemez, daha çok mahremiyete saygı duyan ve duyulmasını isteyen kişilerdir. Bence psikopat gibi çirkin bir nitelendirme ayıp.
Şimdi uzun uzadıya bir haberi neden yazdın diyeceksiniz, şundan bilim insanları bence daha anlamlı araştırmalar yapmalılar? ne dersiniz;) :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)