3 Ağustos 2014 Pazar

Gerek gelecekten gelmeyen adam yazı dizimde olsun gerekse diğer postlarımda bu Cumhur Başkanlığı Seçimleri konusunda seçildikten sonra  bile haftalarca konuşulacak demiştim ki daha seçilmeden, seçim tarihi yaklaştıkça meydanlar hararetlendi.
Bir yanda neredeyse muhtar adaylığını bile açıklayacak sayın bakanların başında ki siyasetçimiz bir yandan da çatı adayı diye bir sıfatla sunulduğu için acaba izolasyonlu mu diye sormadan kendimi alamayacağım  profesör Türk vatandaşı bir yandan da açıkçası bana bayağı uzak bir siyasi adımlar izlemiş bu zamana kadar pekte TÜRKİYE CUMHURİYETİ başlığı altında ileri adımlar atmamış bir siyasetçimiz.
İşin özünde hepsi siyasetçi... Hepsini en az bir parti ve kesim destekliyor.
Peki kafası karışık kısım. 
Evet işte bu kesim o kadar büyük ve çok ki sormayın gitsin.
İşte bende bu kesimdeyim hiç kimse kusura bakmasın. Benim Görüşüm açık ama görüşüme uygun bir adım atan yok. İlla benim görüşüme uygun mu olacak derseniz elbette hayır ama bakılınca üç adaydan birine bile uymuyorsa ve bunu bir çok kişi diyorsa biz seçmenler ne yapalım?
Acaba bizde mi bir aday çıkarsak misal bu yerel seçimler de bizim bakkalın oğlu muhtar seçildi, bence o olabilir?
Hadi bunları geçtim birini bir şekilde artısı çok dedik seçtik ama sen başında Türkiye Cumhuriyeti yazan bir makamda sın ne demek ülkenin Milli Marşını bilmemek. Kusura bakmasın ama 2 adayımızda bilmiyor zaten diğer aday da okumaya da karşı olduğunu söylüyor.
Çok koyu konular demi?
Yazdıkça, okudukça yürek burkan ne yana dönsen çıkarını bekleyen ama ülke çıkarını değil kişisel çıkarını bekleyen bir kişi.
Sonra bakıyorsun, hüzünleniyorsun...
Ne yazsam, ne söylesem boş diyorsun.
Neyse deyip mecbur susuyorsun...  

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me ha! :)